Politica de retur
Clientul are dreptul ca, in termen de 24 ore lucrătoare de la primirea comenzii, sa returneze peruca și sa înștiințeze PERUCI.RO asupra deciziei sale de a renunța.
In cazul in care doriți sa returnați peruca naturala, trebuie avute in vedere următoarele:
– contravaloarea transportului va fi suportata de comparator ( client );
– peruca par natural returnata trebuie sa fie noua, in cutie, împreuna cu toate accesoriile aferente;
– în cazul in care la primire, mărimea perucii nu corespunde, se poate solicita modificarea gratuit ;
PERUCI.RO se obliga sa returneze suma achitata de client, prin transfer bancar (in contul clientului), imediat ce toate condițiile de mai sus au fost îndeplinite, in cel mult 30 zile calendaristice, potrivit OG 130/2000, Capitolul II, art. 8.
Dreptul de retur de 10 zile lucrătoare se aplica doar produselor lucrate standard, aflate in stoc.
Potrivit Ordonanței 34/2014, art.16, litera c), produsele personalizate realizate la comanda, respectiv lucrate pe măsura după specificațiile clientului, NU se returnează.
De aceea este foarte important sa ne lăsați cu atenție mărimea capului, tunsoarea, culoarea și coafura dorita atunci cand plasați comanda.
In cazuri excepționale, dacă peruca par natural realizată la comandă are probleme de finisaj sau calitate a culorii ori este un produs cu defecte, trimite-ne un email de notificare a problemelor constatate (însoțit de fotografii ale produsului), in 24 de ore de la primirea comenzii, la contact@peruci.ro sau telefonic la numărul afișat in site și noi vom remedia problema.
Suma de bani restituita pentru retur nu va include și cheltuielile de transport (dacă exista). Peruca poate fi returnata prin curierat rapid la adresa: Str. Rândunelelor nr. 11 Galati.
NU ACCEPTAM RETURURI PRIN POSTA ROMANA!
In cazul in care Clientul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze Produsul și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vânzătorul va rambursa suma in maxim 30 (treizeci) zile de la data informării Vânzătorului de către Cumpărător asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata după cum urmează:
- Pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/ Card bancar-> prin virament bancar;
In cazul in care un Produs comandat de catre Client, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul asupra acestui fapt si va returna in contul Clientului contravaloarea Produsului, in termen de maxim 7(sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Clientul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.
- Informatii cu privire la caracteristicile Produsului sunt disponibile pe paginile produselor de pe Site-ul nostru. Din punct de vedere legal, continutul Site-ului nu reprezinta o propunere pentru un contract de cumparare, ci o prezentare a ofertelor noastre. Prin urmare, daca plasati comanda prin intermediul Site-ului nostru, comanda dvs. constituie o oferta de cumparare a unui produs listat pe acest Site. Comanda dvs. este urmata de acceptarea noastra, conform celor descrise în continuare.
- Comanda poate fi plasata numai prin intermediul Site-ului nostru, telefonic sau prin mediile de comunicare agreate de Vanzator si mentionate la sectiunea Contact. Pentru a comanda pe Site, veti parcurge un proces simplu, la sfârsitul caruia veti confirma comanda apasând butonul „finalizeaza comanda”. Butonul va indica în mod clar ca plasarea comenzii implica obligatia dvs. de plata. Înainte de confirmarea comenzii, sunteti întotdeauna informat cu privire la pretul total care trebuie platit si veti avea întotdeauna posibilitatea de a verifica si eventual de a corecta comanda.
- Dupa plasarea unei comenzi, veti primi un e-mail/apel telefonic, prin care confirmam primirea si înregistrarea comenzii dvs. („Primire Comanda / Confirmare”). Acest lucru nu înseamna ca aceasta comanda a fost acceptata. Astfel cum a fost stabilit mai sus, comanda dvs. constituie o oferta de cumparare efectuata de dvs. a unui produs listat pe Site-ul nostru. Toate comenzile sunt supuse acceptarii de catre noi. Contractul dintre dvs. si noi va fi format numai dupa acceptarea de catre noi a comenzii dvs. Contractul se va referi doar la acele produse pentru care am acceptat comanda plasata de catre dvs, urmând a va transmite o confirmare de acceptare a comenzii printr-un e-mail prin care va informam ca produsul a fost expediat („Confirmarea Expedierii”). În cazul în care nu putem onora un contract din cauza stocului insuficient de produse, eroare tehnica ori neconformitati constatate in momentul procesului de expediere, va vom informa cu privire la aceasta situatie si vom rambursa sumele platite de catre Dvs. pentru acest produse, daca este cazul, în conformitate cu dispozitiile de rambursare din sectiunea referitoare la drepturile dvs. statutare de retragere prevazute în aceste Conditii de Furnizare, in decurs de cel mult 7 zile de la data la care ne-ati comunicat decizia Dvs. de terminare a contractului.